Zichtlocaties en hoe makelaars hun eigen ruiten ingooien

U hebt lang nagedacht over de locatie van uw makelaarskantoor, goed overwogen of er voldoende passanten zijn op de plek waar u nu gevestigd bent, de bereikbaarheid en parkeermogelijkheden van uw kantoor bekeken, gecheckt wat voor bedrijven er nog meer in de straat te vinden zijn: allemaal om het bereik van uw (woning)aanbod te vergroten. Want ook al is de toename van online zoeken naar objecten enorm, u weet als geen ander dat ook uw etalage van onschatbare waarde is voor uw makelaarszaak.

Online en offline zichtbaarheid

Natuurlijk is het anno 2017 noodzakelijk om de online vindbaarheid van uw kantoor op orde te hebben. Daarom investeert u in een website en in Funda, bent u actief op social media en werkt u misschien wel met online advertenties.

Zoals u weet betekent de digitalisering voor sommige zaken dat zij uit het straatbeeld verdwijnen, denk aan winkels versus webshops. Dit geldt echter niet voor de makelaardij. Want hoe belangrijk online ook is, u ziet dag in dag uit mensen stoppen voor uw etalage. En hoewel het misschien moeilijk te meten is hoeveel business dat u oplevert, kunt u het belang van de etalage nog altijd met een volmondig ja erkennen.

Als makelaar kunt u het belang van de fysieke etalage nog altijd met een volmondig ja erkennen.

Hoe u uw eigen ruiten ingooit

Met dit belang van uw etalage in het achterhoofd, is het goed om regelmatig een blik op uw eigen winkelruiten te werpen. Dat doet u natuurlijk dagelijks bij het vervangen en updaten van de displays met het actuele aanbod, maar we doelen nu op een meer objectieve blik. Loop eens naar buiten, ga voor uw zaak staan en stel uzelf een aantal kritische vragen:

  • Is de presentatie van uw objecten nog up-to-date?
  • Ziet de etalage er aantrekkelijk uit?
  • Onderscheidt uw etalage zich van andere etalages in de straat? Van andere makelaarskantoren?

Met een echt kritische blik komt u mogelijk tot een pijnlijke conclusie… Want is al dat papierwerk in uw etalage nog wel van deze tijd? Zijn al die displays met door de zon verkleurde objecten die al te lang in de verkoop staan wel representatief? Heeft uw etalage nog wel de uitstraling die u als moderne makelaar en vastgoedspecialist nastreeft? Of gooit u met uw huidige etalage uw eigen ruiten in?

De digitale glaszetter voor uw makelaarsetalage

Als u na zo’n kritische blik op uw eigen etalage besluit dat u toe bent aan een volgende stap, helpen wij u graag verder. Zie ons als de digitale glaszetter voor uw raampresentatie. Met MakelaarsTV.com automatiseert u de presentatie in uw etalage. Op moderne monitoren tonen we geautomatiseerde presentaties van uw aanbod, altijd up-to-date en natuurlijk in uw eigen huisstijl. Dé manier om uw makelaarszaak opnieuw op de kaart en in de straat te zetten. U hebt immers niet voor niets zo hard nagedacht over de locatie van uw eigen bedrijf.

Zie ons als de digitale glaszetter voor uw raampresentatie. Met MakelaarsTV van Viewie Media automatiseert u de presentatie in uw etalage.

Meer informatie over MakelaarsTV van Viewie

Viewie Media is de grootste aanbieder op het gebied van digitale raampresentaties. Ruim 220+ makelaars gingen u voor. Meer weten over MakelaarsTV van Viewie Media? Neem vrijblijvend contact op via [email protected] of bel 085-30 30 298.