Succesverhaal van The Point
In deze video vertelt Lars Vermeulen van Wereldhave over zijn ervaring met digitale (raam)presentatie van Viewie Media.
The Point – Wereldhave
Wereldhave heeft meerdere full service winkelcentra in Nederland, België en Frankrijk. The Point is een onderdeel van de winkelcentra van Wereldhave. Deze plek wordt gezien als het service centrum van deze winkelcentra.
Mensen komen bijvoorbeeld met vragen, om te pinnen of om een pakketje op te halen. Om (potentiële) klanten te informeren, gebruiken zij narrowcasting, dit doen zij door schermen in de etalage en binnen.
Waarom gekozen voor Viewie Media?
Lars legt uit dat zij voornamelijk gekozen hebben voor Viewie Media omdat het systeem gebruiksvriendelijk is. Hierdoor kunnen zij snel en gemakkelijk de juiste content uploaden.
‘‘’Het is super gebruiksvriendelijk en daarnaast hebben ze fijne support!’’
Ov-functie
Tijdens het proces van digitale (raam)presentatie kwam The Point erachter dat zij graag hun bezoekers de vertrektijden van het openbaar vervoer willen laten zien. In samenwerking met Viewie Media is er daarom gekozen om de OV-functie te ontwikkelen.
De voordelen die Lars benoemt:
✅ Eenvoudig eigen content toevoegen
✅ Fijne support
15
Schermen dagelijks aangestuurd
4
Winkelcentra dagelijks voorzien van narrowcating

Viewie adviseert graag
Elke situatie is anders. Daarom houden we van persoonlijk contact en komen we altijd vrijblijvend langs voor een gesprek. Tijdens dit gesprek kijken we naar de mogelijkheden voor jouw makelaardij en geven we een passend advies voor de narrowcasting software en schermen.
Klaar om écht op te gaan vallen en meer klanten te bereiken? Neem dan vandaag nog contact met ons op!